سایت رسمی شرکت آرسین شیمی پویش : 44263671, 44263672
منو
سدیم لوریل اتر سولفات (تگزاپن)
    بازديد : 748 | تاريخ : 1400/01/29 | به اشتراک بگذاريد Share

سدیم لوریل اتر سولفات (تگزاپن)

, , , , , , , , , ,

سدیم لوریل اتر سولفات (تگزاپن)

سدیم لوریل اتر سولفات (تگزاپن)





سدیم لوریل اتر سولفات SLES یک سورفکتانت آنیونی و شوینده سطحی ملایم می باشد که دارای نام تجاری تگزاپون است. این ماده یک عامل کف کننده بسیار ماثر و ارزان قیمت بوده که به صورت گسترده ای در تولید مواد شوینده و پاک کننده مورد استفاده قرار می گیرد. طبق تحقیقات انجام گرفته در آمریکا و استرالیا, مصرف تگزاپن مشکلی برای انسان ایجاد نمی نماید. این ماده با تولید کفی سبک چربی موجود  در سطح پوست را خذف میکند.

تگزاپون یک خمیر کف کننده است که معمولا با خلوص 70 درصد وزنی تولید می شود. همچنین در دو نوع صدفی و معمولی به تولید می رسد که تفاوت ساختاری با هم نداشته بلکه نوع صدفی به منظور تولید مواد شوینده غیر شفاف استفاده می شود.

سدیم لوریل سولفات از طریق اتوکسیل یک الکل چرب نظیر روغن نارگیل به دست می آید. نتیجه این عمل تبدیل شدن به یک نیمه استر اسید سولفوریک می باشد که از طریق تبدیل به نمک سدیم, خنثی سازی می شود.

از SLES در تولید اکثر شوینده های بهداشتی و مربوط به انسان نظیر صابون, مایع ظرف شویی, مایع دست شویی, انواع شامپو, خمیر دندان و ... و همچنین تولید شوینده های صنعتی استفاده می شود.


اطلاعات فروش و واردات:

نوع بسته بندی:گالن 165 کیلوگرمی

کشور سارنده : مالزی

شرکت سازنده : Emery Oleochemical Malaysia 

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*





تجهیزات آزمایشگاهی

.:: آرسین شیمی پویش ::. - سدیم لوریل اتر سولفات (تگزاپن)

مواد آزمایشگاهی

اقلام مورد نیاز دانشجوها
کالای آزمایشگاهی

زمستان10%

تخفيف ويژه دانشگاهیان

Merck مواد آزمایشگاهی


محصولات آزمایشگاهی معتبر در دنیا را از آرسین شیمی پویش بخواهید

محیط کشت, مواد آزمایشگاهی مرک و سیگما, مواد صنعتی, نانو ذرات, تیترازول و کیت های اندازه گیری, محلول های استاندارد, تجهیزات دمایی آزمایشگاهی, تجهیزات عمومی آزمایشگاهی, تجهیزات اندازه گیری عمومی, وزنه و جعبه وزنه, تجهیزات آزمایشگاه شیمی و میکروبی, اقلام مصرفی آزمایشگاه, ظروف و شیشه آلات آزمایشگاهی, ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی, ظروف آزمایشگاهی تخصصی

طراحی قالب توسط مهدی نت ، اجرا و پشتیبانی توسط بیزنا