سایت رسمی شرکت آرسین شیمی پویش : 44263671, 44263672
منو

بسم تعالی
احتراما به استحضار می¬رساند شرکت آرسین شیمی پویش هدف خود را بر پایه ارتقای سیستم ها و تجهیزات موجود گذاشته و با استفاده ‏از تخصص تعهد تجربه و دانش های نوین اقدام به تهیه و توزیع مواد شیمیایی آزمایشگاهی، صنعتی و تجهیز لوازم آزمایشگاهی، شیشه آلات و کلیه ملزومات آزمایشگاهی از شرکت های داخل و ‏خارج کشور نموده است.‏ آرسین شیمی به عنوان شرکت تامین کننده مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی با رعایت خط مشی و اهداف خود درصدد ‏است تا کیفیت را در قالب استانداردهای بین المللی رعایت کرده و به دنبال گسترش روابط خود با ‏همه ی واحدهای مرتبط می باشد. تمام تلاش ما بر این است که مواد و تجهیزات مورد نیاز شما محققین و اساتید و کارشناسان گرامی با کیفیتی مطلوب در اسرع وقت به دستتان برسد. همچنین شرکت آرسین شیمی با استفاده از کارشناسان زبده آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما عزیزان در مورد مواد شیمیایی، کالیبراسیون تجهیزات، انتخاب تجهیز مناسب، تعمیر و نگهداری و ... می باشد.
در ادامه بخشی از محصولات و خدمات شرکت که قابل عرضه به شما عزیزان می باشد آمده است:
محصولات شرکت:

1-    تجهیزات آزمایشگاهی:
این شرکت با دانش بالا در زمینه تجهیزات آماده ارائه تمامی تجهیزات مورد نیاز در آزمایشگاهها اعم از ترازوی آزمایشگاهی، ترازوی رطوبت سنج، ساتریفیوژ، هات پلیت، اسپکترفتومتر، فتومتر، کدورت سنج،  pHمتر، هدایت سنج، رفراکتومتر، پلاریمتر، کلرسنج، دستگاه اندازه گیری میزان CO2،  BODمتر، CODمتر، انواع میکروسکوپ های آزمایشگاهی، همزن، ویسکومتر، دماسنج های محیطی و مایع در شیشه، دماسنج های دیجیتال، فشارسنج های آنالوگ و دیجیتال، سنسورهای دمایی و جعبه وزنه های مخصوص کالیبراسیون می باشد.
همچنین تمامی محفظه های دمایی شامل انکوباتور معمولی و یخچال دار، آون، اتوکلاو، کوره الکتریکی، بن ماری و یخچال و فریزرهای آزمایشگاهی برای کلیه کاربردها قابل عرضه می باشند.

2-    مواد شیمیایی:
تمامی مواد شیمیایی، تحقیقاتی، تخصصی، دارویی و صنعتی از برندهای معتبری همچون Merck، Sigma-Aldrich همراه با گواهی مربوطه موجود و آماده تحویل در اسرع وقت می باشد.

3-    محیط کشت:
کلیه محیط های کشت معمول و غیر معمول مورد نیاز تمامی آزمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی به صورت پودری و آماده، موجود و با کمترین هزینه آماده تحویل می باشد.

4-    ظروف آزمایشگاهی:
تمامی ظروف آزمایشگاهی مورد نیاز در کلیه آزمایشگاهها اعم از انواع شیشه آلات (شات، برند، زیماکس، بایر و ...)، بوتیرومتر، اسپاتول، ظروف آزمایشگاهی پلیمری، پنس، پوآر، پی ست، پیکنومتر، تانک کروماتوگرافی، توری نسوز، جار بی هوازی، چراغ الکلی، دستکش نسوز، ذره بین، ست فیلتراسیون، بشر، ست سوکسله، ظرف تبخیر، ظرف توزین، کریستالیزور، کندانسور، انواع بالن ژوژه، ارلن، انواع بورت و پیپیت، دسیکاتور، سمپلر، قیف بوخنر و دکانتور، لام و لامل، مزور، لوله آزمایش و غیره موجود می باشد.

5-    مواد خشک آبکاری:
شامل اسید کرمیک ترکیه، سولفات نیکل بلژیک، کلراید نیکل فرانسه، پودر سمباده ژاپن، آند و نیکل ژاپن و کانادا، اسید بوریک ترکیه، سیانید مس کره، سیانید روی کره و سانید سدیم کره با بهترین قیمت و کمترین زمان آماده تحویل می باشد.

6-    انواع کیت های آزمایشگاهی:
تمامی کیت های تشخیص طبی، مخدر، بیوتکنولوژی، تحقیقاتی، نانو تکنولوژی، صنعتی و آموزشی مورد نیاز در آزمایشگاههای پزشکی، آب و فاضلاب، مراکز تحقیقاتی و دیگر مراکز موجود می باشد.
خدمات شرکت:
1-    مشاوره:
شرکت آرسین شیمی آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره در زمینه انتخاب و خرید تجهیزات مورد نیاز برای کاربردهای خاص و کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی و خطوط تولید (شامل پارامترهای دما، فشار، جرم، حجم، ضریب شکست، ویسکوزیته، GC، HPLC، ph، هدایت و غیره) می باشد.

2-    تعمیر و نگهداری:
این شرکت مفتخر است با بهره گیری از کارشناسان زبده و مسلط در امر تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی عمومی و تخصصی اعم از ترازوهای آزمایشگاهی، اسپکتروفتومتر، محفظه های دمایی و غیره، آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد.

مشتریان عمده شرکت آرسین شیمی پویش شامل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع داروسازی، صنایع پلیمر، صنایع آرایشی بهداشتی و شوینده، آزمایشگاههای کالیبراسیون، اداره آب و فاضلاب، آزمایشگاههای پزشکی، بیمارستانها، مدارس کل کشور، دانشگاهها و موسسات تحقیقاتی و پژوهشی و غیره می باشند.
امید است شرکت آرسین شیمی بتواند گامی هر چند کوچک در راستای پیشرفت، ارتقای سطح کیفی و کمی و پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی شما اساتید، محققان و کارشناسان بردارد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، ارسال کاتالوگ و یا استعلام قیمت خواهشمند است مراتب را با کارشناسان بخش فروش هماهنگ نمایید.

« اعتماد   شما   افتخار   ماست »



تجهیزات آزمایشگاهی

.:: آرسین شیمی پویش ::. - درباره آرسین شیمی

مواد آزمایشگاهی

اقلام مورد نیاز دانشجوها
کالای آزمایشگاهی

زمستان10%

تخفيف ويژه دانشگاهیان

Merck مواد آزمایشگاهی


محصولات آزمایشگاهی معتبر در دنیا را از آرسین شیمی پویش بخواهید

محیط کشت, مواد آزمایشگاهی مرک و سیگما, مواد صنعتی, نانو ذرات, تیترازول و کیت های اندازه گیری, محلول های استاندارد, تجهیزات دمایی آزمایشگاهی, تجهیزات عمومی آزمایشگاهی, تجهیزات اندازه گیری عمومی, وزنه و جعبه وزنه, تجهیزات آزمایشگاه شیمی و میکروبی, اقلام مصرفی آزمایشگاه, ظروف و شیشه آلات آزمایشگاهی, ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی, ظروف آزمایشگاهی تخصصی

طراحی قالب توسط مهدی نت ، اجرا و پشتیبانی توسط بیزنا